Analityk: O te same działki walczą sieci lokalne i ogólnokrajowe

Autor: dlahandlu.pl 9 sierpnia 2010 07:40

Analityk: O te same działki walczą sieci lokalne i ogólnokrajowe

Na rynku popyt na dobre działki nie słabnie, bo stałą ekspansję prowadzą sieci branży spożywczej, przy czym sieci ogólnopolskie posiadające bazę logistyczna w całym kraju rozwijają się we wszystkich województwach, sieci lokalne ze względu na logistykę dostaw towaru, ograniczają się raczej do województw sąsiadujących z siedzibami firm - mówi Michał Bogaczewicz z firmy Hausman.

Duży nacisk na tworzenie sieci kładą obecnie firmy działające na zasadzie franczyzy ,ale także sieci handlowe, które szukają powierzchni pod swoje własne placówki.

Nie słabnącą ekspansję zachowują również sieci dyskontowe branży odzieżowej. - Ten segment rynku bardzo dynamicznie się rozwija w tej chwili i są to jedni z pewniejszych najemców. Obserwujemy także rozwój sieci branży meblowej, aptek, sieci sklepów drogeryjnych zarówno lokalnych,
ogólnopolskich jak i zagranicznych. Dlatego dobre lokalizacje nie tak łatwo znaleźć - podsumowuje Michał Bogaczewicz.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11022

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane