REKLAMA
REKLAMA

Arhelan dostosowuje sklep do wymagań klientów

Autor: dlahandlu.pl 26 października 2010 09:05

23 października br. ruszyła w Sokółce zmodernizowana placówka sieci Arhelan. - Powierzchnia sprzedaży nie zwiększyła się, zmienił się natomiast układ sklepu. Właśnie takiej zmiany oczekiwali nasi klienci - powiedziała Marzena Jakubowicz z działu marketingu i reklamy.

REKLAMA

- Stoisko wędliniarskie zostało dostosowane do standardów sieci, zmieniła się lokalizacja stoiska z alkoholami, przy którym znajduje się teraz
oddzielna kasa. Zakupiliśmy nowy sprzęt i wyposażenie, w tym m.in. regały piekarnicze i warzywne, lady chłodnicze. Sklep jest lepiej oświetlony,
poszerzyliśmy przejścia między alejkami. Pracujemy nad odświeżeniem elewacji obiektu - sklep ma już odnowiony szyld, jest odmalowany - dodaje nasza rozmówczyni. W najbliższym czasie w sklepie zostaną również wprowadzone elementy wizualizacji wewnętrznej w celu ułatwienia
komunikacji z klientem, poprawienia funkcjonalności placówki i stworzenia przyjaznej atmosfery zakupów.

Obecnie sieć Arhelan to 39 marketów, w których zatrudnionych jest ponad 550 pracowników. Ilość pozycji asortymentowych z zakresu artykułów
spożywczych, chemii gospodarczej oraz produktów przemysłowych waha się w granicach między 10-20 tys. w zależności od wielkości sklepu.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11549

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA