Artykuły spożywcze mogą osiągnąć poziom 30 proc. oferty Dayli

www.portalspozywczy.pl 30 sierpnia 2013 11:01

Dayli prowadzi sieć sklepów detalicznych z artykułami kosmetycznymi. Profil czysto drogeryjny zostaje stopniowo poszerzany o artykuły spożywcze. Docelowo mogą one osiągnąć poziom około 30 proc. oferty.

Spółka dąży również do zaoferowania w swoich placówkach szeregu usług. W pierwszym półroczu rozpoczeto w tym celu współpracę ze spółką InPost (usługi pocztowe) oraz Euronet (bankomaty).

Dayli na koniec pierwszego półrocza prowadziła sieć 158 sklepów.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12737

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane