Aryzta: Działanie na rzecz popularyzacji pieczywa to obowiązek całej branży

www.portalspozywczy.pl 21 września 2016 13:29

- Największym problemem dla piekarzy w Polsce nie jest pieczywo mrożone czy piekarze przemysłowi, tylko spadające spożycie chleba i jego malejący udział w naszej diecie - mówi w rozmowie z Portalem Spożywczym Waldemar Topolski, dyrektor zarządzający Aryzta Polska.

W 2014 roku podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach Waldemar Topolski apelował o większą konsolidację branży piekarniczej. Jak przyznaje, przez dwa kolejne lata sytuacja uległa pewnej poprawie, ale wciąż jest wiele do zrobienia.

- Podstawowym obowiązkiem całej branży powinno być działanie na rzecz popularyzacji roli pieczywa w diecie łącznie z wyjaśnianiem pewnych mitów. Niestety, nie będąc zjednoczeni, nie bronimy się. Dużym piekarzom pomagają na pewno duże sieci, z którymi współpracujemy i dzięki temu nasze produkty mają szanse trafić do konsumentów. Mniejsi piekarze nie mają takich możliwości zarówno jeśli chodzi o moce produkcyjne, dywersyfikację, jak również wprowadzanie nowych produktów na rynek, przez co jest im zdecydowanie trudniej - dodaje.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11022

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane