REKLAMA
REKLAMA

Audiomarketing stwarza sklepom szanse na niższe opłaty za korzystanie z muzyki

Autor: dlahandlu.pl 29 września 2010 10:50

Mood Media Corporation wraz z Universal Music wprowadziła na rynek nowy katalog muzyczny „Ear Candy", za wykorzystanie którego klienci Mood Media nie odprowadzają składek na poczet organizacji praw autorskich. Tantiemy są pobierane bezpośrednio przez Mood Media, a ich koszt ma być niższy o ok. 40-60 procent od standardowych opłat na rzecz organizacji praw autorskich. - Wierzymy, że nasze kompozycje pomogą sklepom w podniesieniu efektywności sprzedaży oraz wprowadzą unikalny klimat do Ich lokali - dodaje Alexandra Potrykus, szefowa Mood Media.

REKLAMA


Firma oferuje także tworzenie własnej bazy utworów muzycznych, tzw. repertuaru bezpośrednio licencjonowanego. Propozycje umieszczone w tej kompilacji nie figurują w bazach organizacji praw autorskich, a co za tym idzie z tytułu ich nadawania nie odprowadza się składek do tychże organizacji. - Nasza obecna oferta pozwoli firmom handlowym, usługowym, centrom biznesowym a także hotelom, restauracjom i zwykłym sklepom na wprowadzenie rozwiązań wpływających na jakość sprzedaży w niższej cenie - dodaje Alexandra Potrykus.



Mood Media Corporation specjalizuje się w marketingu sensorycznym. Spółka zajmuje się tworzeniem miksów muzycznych, wizualizacji oraz zapachów. Grupa współpracuje z ponad 650 markami na całym świecie, m.in. ze specjalistami handlu detalicznego, supermarketami, bankami i hotelami.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12425

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA