Bacówka: franczyza to dobry kierunek rozwoju

Autor: dlahandlu.pl 1 lutego 2011 09:51

- Ubiegły rok był dla nas lepszy pod względem przychodów niż 2009. Za ich wzrost odpowiada większa liczba sklepów, więc porównanie nie będzie miarodajne. Z całą pewnością będziemy rozwijać franczyzę, bo jest to właściwy kierunek rozwoju - mówi Dariusz Kucz, dyrektor handlowy Bacówki.

Bacówka ma aktualnie trzy sklepy własne, 14 franczyzowych oraz cztery stoiska patronackie.

Podstawową działalnością firmy jest produkcja i sprzedaż wyrobów mięsnych i wędliniarskich, ale dodatkowo produkuje się też przetwory z owoców i warzyw. Ma w swej ofercie herbatki, miody, syropy. Firma koncentruje się na produkcji tradycyjnych towarów żywnościowych metodami ekologicznymi. Wizytówką zakładu są wędliny tradycyjne: kiełbasa swoja, polędwica Maryny, zadek po pańsku czy krakowska sucha. Wyroby nie zawierają wypełniaczy, fosforanów i glutaminianu sodu.

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12313

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane