Bacówka nowymi otwarciami chce nadrobić gorsze miesiące

Autor: dlahandlu.pl 10 czerwca 2010 10:28

Większość sieci w ostatnich miesiącach zanotowała słabsze wyniki w związku z niecodziennymi wydarzeniami w kraju - katastrofą w Smoleńsku oraz powodzią. Podobnie było w Bacówce. - Ostatnim dobrym miesiącem był marzec, gdzie święta napędzały sprzedaż. Ale ona zamarła w kwietniu i maju - powiedział w rozmowie z serwisem dla handlu.pl Dariusz Kucz z działu sprzedaży i marketingu.

- Ta stagnacja na pewno będzie miała wpływ na końcowe wyniki. Liczymy jednak, że nie będą one bardzo złe, bo zainteresowanie franczyzobiorców przeszło nasze oczekiwania, zintensyfikowaliśmy otwieranie nowych punktów. 9 czerwca ruszył sklep w Warszawie, wkrótce otworzymy tu kolejny. Następne placówki pojawią się m.in. w Kielcach i Tarnobrzegu. Mamy śmiałe plany
ekspansji w te regiony, w których nie jesteśmy obecni (Wielkopolska, Śląsk) - dodaje Dariusz Kucz.

Czy sieć zintensyfikuje działania promocyjne, aby wesprzeć sprzedaż? - To się właściwie dzieje bez naszego udziału, dzięki ogromnemu zaangażowaniu franczyzobiorców. To ich dbałość o sklepy, ekspozycję towaru, przyjazną atmosferę i profesjonalną obsługę sprawia, że Bacówka staje się coraz bardziej rozpoznawalna - podsumowuje Dariusz Kucz.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,48

  • Śr

    3,36

  • Min

    1,82

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11586

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane