Badanie Makro: Branża handlowa i gastronomiczna najatrakcyjniejsze dla Polaków

Autor: pr 13 października 2016 09:54

Badanie Makro: Branża handlowa i gastronomiczna najatrakcyjniejsze dla Polaków fot. materiały prasowe

Większość Polaków pozytywnie ocenia małe i średnie przedsiębiorstwa oraz ich wpływ na społeczność lokalną. Najbardziej atrakcyjne jest zaś prowadzenie działalności w branży handlowej oraz gastronomicznej - pokazują wyniki raportu przygotowanego przez firmę Makro Cash & Carry z okazji ,,Dnia Własnego Biznesu”.

Wyniki badania przeprowadzonego z okazji ,,Dnia Własnego Biznesu” ukazują, że przedsiębiorcy cieszą się pozytywną opinią wśród większości Polaków. Aż 62 procent przebadanych dobrze ocenia małe i średnie przedsiębiorstwa, dodatkowo nieco ponad połowa sądzi, że mają one dobry wpływ na społeczność lokalną.

Jaka branża jest według opinii publicznej najbardziej atrakcyjna? Aż 15 procent ankietowanych przyznało, że gdyby mieli możliwość, chcieliby prowadzić działalność handlową. Niewiele mniej, bo 14 procent respondentów, wybrałoby zaś sektor HoReCa.

,,Dzień Własnego Biznesu” to wydarzenie, podczas którego sklepy, restauracje i punkty usługowe proponują klientom specjalną ofertę produktów i usług. 

Raport na temat przedsiębiorstw i prowadzenia własnej działalności gospodarczej przygotowano na podstawie badania opinii publicznej, przeprowadzonego w sierpniu 2016 przez Opinia24 Sp. z o.o. na zlecenie MAKRO Cash & Carry, metodą CAWI (wywiad  internetowy wspomagany komputerowo na reprezentatywnej próbie 1004 polskich internautów powyżej 15. roku życia).

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • oskar o. 2016-10-17 09:18:12

    HoReCa to wbrew pozorom bardzo wymagający sektor usług. Jeżeli nie ma się rodzinnej spółki i nie zna się tego biznesu od podstaw to warto rozpocząć swoją działalność od współpracy franczyzowej.... Oferują pomoc z zaopatrzeniem, wyposażeniem i wystrojem lokalu. Gwarantują również szkolenia dbając o rozwój umiejętności i kwalifikacji franczyzobiorców. Atutem jest duża swoboda w działaniu, wystrój i nazwa lokalu nie jest narzucana przez sieć. Właściciel restauracji może pozostać przy preferowanym przez siebie wizerunku gastronomii i serwować klientom najwyższej jakości dania z panierowanym kurczakiem w roli głównej.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10546

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane