Bakalland: W świątecznej eskpozycji ważny jest cross-selling z innymi produktami

Autor: pr,www.dlahandlu.pl 14 marca 2016 09:34

Bakalland: W świątecznej eskpozycji ważny jest cross-selling z innymi produktami fot. shutterstock

Portfolio produktów BAKALLAND dedykowanych wielkanocnym daniom jest szerokie, warto więc z wyprzedzeniem przemyśleć jego prezentację. W tym szczególnym okresie handlowym warto zadbać nie tylko o półkę, ale także o ekspozycję dodatkową, która stanowi dla klientów źródło inspiracji. Bardzo ważny jest cross-selling z innymi produktami, np. żurawina i śliwka powinny pojawić się na ladach mięsnych, a mąka czy produkty do wypieków marki Delecta mogą być crossowane z wszelkimi bakaliami - mówi Agnieszka Pragacz, starszy kierownik marki Bakalland SA.

- Ponad 60% Polaków uważa Wielkanoc za święta rodzinne. Choć kultywujemy tradycje z nimi związane, często unowocześniamy pewne ich aspekty np. świąteczne dania. Zyskujące na popularności trendy prozdrowotne sprawiają, że także przy świątecznym stole chcemy jeść zdrowo. Bakalie to produkty o wszechstronnym zastosowaniu – obecne w polskiej kuchni od wieków, są jednocześnie nowoczesnym i wartościowym dodatkiem do sałatek, mięs czy kreatywnych deserów. Innym zjawiskiem kształtującym rynek jest także coraz szybsze życie codzienne. Zapracowane panie domu mają mniej czasu niż ich mamy czy babcie na wielogodzinne przygotowania świątecznych dań. Naprzeciw ich oczekiwaniom wychodzą producenci wygodnych w użyciu gotowych mas kajmakowych czy makowych oraz np. mieszanki keksowej. To produkty, dzięki którym mimo braku czasu, święta mają dawny smak - wyjaśnia Agnieszka Pragacz.

- Bakalland, jako lider rynku bakalii w Polsce, kreuje tę kategorię stale wzbogacając swoją ofertę o nowe produkty, a także wyznaczając trendy w zakresie opakowań, które są zarówno estetyczne, jak i praktyczne. Rośnie świadomość konsumentów w zakresie walorów zdrowotnych bakalii – marka BAKALLAND wyraźnie informuje więc o walorach swoich produktów prezentując ich wartości odżywcze, a okienko umożliwia weryfikację ich najwyższej jakości. Nowości wprowadzone w okresie ostatnich 6 miesięcy to wyselekcjonowane bakalie prosto z plantacji: Złote owoce (miechunka peruwiańska), Słoneczne Trio (mix miechunki peruwiańskiej, rodzynki i żurawiny), Wiśnię soczystą, Mango soczyste i Ananasa – w postaci całych krążków. Wszystkie nowości stanowią element kampanii wspieranej przez ambasadorkę marki – Katarzynę Bujakiewicz, której wizerunek znajduje się na opakowaniach - podsumowuje nasza rozmówczyni.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10794

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane