BAT Polska stawia na nowy model sprzedaży. Chce bezpośrednio dotrzeć do detalistów

Autor: www.dlahandlu.pl 10 września 2013 14:06

BAT Polska stawia na nowy model sprzedaży. Chce bezpośrednio dotrzeć do detalistów

British American Tobacco Polska wprowadza nowy model sprzedaży i dystrybucji - sprzedaż bezpośrednią do punktów detalicznych. Jak szacuje prezes firmy Antal Bekefi, zmiana ta przełoży się na 400 mln zł dodatkowego impulsu dla polskiej gospodarki, w ciągu najbliższych 5 lat.

W związku ze zmianą modelu sprzedaży ma powstać blisko 700 nowych miejsc pracy na terenie całego kraju. 500 osób British American Tobacco planuje zatrudnić do końca października. Chodzi głównie o przedstawicieli handlowych i kierowników sprzedaży. - Chcemy przyciągnąć pracowników oferując umowy na czas nieokreślony, możliwości rozwoju i konkurencyjne wynagrodzenia. Zleciliśmy monitoring rynku pracy pod kątem oczekiwań kandydatów na wymienione stanowiska, z których wynika, że takie są właśnie ich oczekiwania - mówi Antal Bekefi. - Oprócz tego, stworzyliśmy sieć centrów dystrybucyjnych, obsługiwanych przez zewnętrzną firmę logistyczną, dzięki czemu powstanie dodatkowych 200 miejsc pracy - tłumaczy.

W Polsce sprzedaż wyrobów tytoniowych prowadzona jest w ok. 120 tys. punktów handlowych. - Nowy model sprzedaży da nam możliwość docierania z pełną ofertą do wielu z nich - podkreśla prezes BAT Polska. - Pozwoli nam to na zwiększenie efektywności łańcucha dostaw i umożliwi zaoferowanie naszym nowym partnerom handlowym lepszej jakości obsługi i konkurencyjnych warunków współpracy Częste wizyty naszych przedstawicieli handlowych dadzą sprzedawcom detalicznym szybki dostęp do nowych produktów i ofert - dodaje.

BAT jako pierwsza firma tytoniowa w Polsce wdraża model dystrybucji bezpośredniej do punktów sprzedaży detalicznej. Przygotowania do jego wprowadzenia trwały kilkanaście miesięcy. W tym czasie firma opracowała szczegółowy plan jego wdrożenia, zaprojektowała i stworzyła sieć centrów dystrybucyjnych, wspierających nowy model, zgromadziła niezbędne wyposażenie dla powstającego zespołu sprzedażowego oraz zbudowała dedykowany system informatyczny.

Detaliści nadal mogą zaopatrywać się w hurtowniach. Jednak, jak zapowiada szef BAT Polska, po kilku miesiącach od wdrożenia, koncern planuje mieć ok. 50 proc. sprzedaży w nowym modelu dystrybucyjnym.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • PSDowiec 2013-11-19 06:30:40

    PSDowiec jestem od25lat i ja się nie ugnę choć nachodzą mnie co 2 dni a ja ich przeganiam. programy lojalnościowe skasowali to niech sie ugotują we własnym sosie. Proszę prawdziwych Handlowców nie ugnijcie się za cukierek ,który rozpuści się wam w ustach i będzie już tylko póżniej guma do rzucia

  • Prawdziwy polak 2013-09-12 19:06:55

    Dokładnie hurtownie powinny zablokować całkowicie sprzedaż ich produktów zobaczył był pan PREZES Antal Bekefi niby na Polskę a nawet Polak to nie jest!!! Tak się właśnie niszy Polską Gospodarkę!!! Zwolnić pracowników z Hurtowni podobno 10tys. ludzi by korporacja miała za co premie milionowe dawać zagranicznym prezesom...

  • Roman P. 2013-09-12 14:16:14

    Hurtownie powinni teraz się na nich wypiąć i tyle...Niech ugrają, co potrafią...

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10763

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane