Bell Polska: Tradycyjny kanał sprzedaży będzie tracił na znaczeniu

www.portalspozywczy.pl 11 kwietnia 2016 14:03

Maciej Banasiak, dyrektor ds. handlu i marketingu, członek zarządu Bell Polska Sp. z.o.o., podkreśla, że na przestrzeni lat należy się spodziewać osłabienia rynku tradycyjnego na rzecz dyskontów i supermarketów.

Zdaniem Macieja Banasiaka miniony rok był niezły ze względu na stabilne ceny. Co prawda konsumenci kupują coraz więcej mięsa świeżego, a mniej wędlin, jednak producenci posiadający na siebie odpowiedni pomysł zwiększają sprzedaż produktów przetworzonych.

- Jeżeli Rosja utrzyma embargo to ceny mięsa powinny pozostać bez zmian. W najbliższych miesiącach nic nie powinno się zmienić, ale na przestrzeni lat na pewno będzie się osłabiał rynek tradycyjny (hurtownie, nie zrzeszone sklepy detaliczne) na rzecz dyskontów i supermarketów - podkreśla. 

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11009

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane