Bio Planet: 70 proc. sprzedaży generujemy w sklepach specjalistycznych

www.portalspozywczy.pl 29 sierpnia 2016 11:43

- Ok. 20 proc. naszej sprzedaży to sklepy konwencjonalne, 70 proc. sprzedaży generujemy w sklepach specjalistycznych a 10 proc. w internecie, hurtowniach regionalnych, gastronomii i na sprzedaży eksportowej - zapewnia w rozmowie z serwisem www.portalspozywczy.pl Sylwester Strużyna, prezes zarządu Bio Planet.

- Współpraca z sieciami handlowymi jest o tyle trudna, że ceny naszych surowców są mocno się wahają i o ile sklepy specjalistyczne to rozumieją to sieci handlowe nie wykazują w tym temacie zrozumienia - mówi Sylwester Strużyna.

Bio Planet stworzyło specjalną markę pod sieci handlowe - Eko alfabet. - Sieciom proponujemy również usługę paczkowania produktów pod marką własną danej sieci. Uważam, że przyszłością handlu z supermarketami jest osobna oferta dla supermarketów a osobna dla sklepów specjalistycznych. Markę Bio Planet rezerwujemy dla sklepów specjalistycznych - zapewnia prezes Bio Planet.  

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11008

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane