Blikle stawia na rozwój firmowych delikatesów

Autor: Dziennik Gazeta Prawna 28 lutego 2012 09:07

Obecnie w planach zarządu firmy Blikle jest stworzenie nowej strategii, która zakłada wzmocnienie marki w segmencie premium. W tym celu nowy zarząd zrezygnował z planu poprzedników, czyli wejścia z produktami Blikle do sieci handlowych - czytamy w "Dzienniku Gazecie Prawnej".

Owszem dziś można jeszcze kupić kruche ciasteczka o smaku maślanym i imbirowym z logo Blikle w niektórych delikatesach Bomi, ale tylko tam i nigdzie indziej. - Wejście do sieci z kruchymi ciasteczkami mogłoby obniżyć rangę marki Blikle, a nam zależy na jej wzmocnieniu, dlatego skupiamy się na produkcji cukierniczej, która stanowi 95 procent naszej produkcji - mówi Łukasz Blikle, prezes firmy.

Firma stawia też na rozwój firmowych delikatesów, w których przybywa wysokiej jakości tradycyjnych smaków garmażeryjnych. Nowy zarząd bierze też pod uwagę rozwój sieci o nowe cukiernie i delikatesy, ale bez pośpiechu. Czekają na dogodne lokalizacje w prestiżowych miejscach miasta, również w galeriach handlowych.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11011

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane