REKLAMA
REKLAMA

Brand Grupy Eurocash na stacji paliw

Autor: www.dlahandlu.pl 29 czerwca 2015 10:09

Brand Grupy Eurocash na stacji paliw fot. dlahandlu.pl, stacja działa w województwie mazowieckim

W miejscowości Chromna (województwo mazowieckie) powstała stacja paliw abc. Poprzednio obiekt działał pod szyldem Bliska. Jest to prawdopodobnie pierwsza stacja paliw, którą firmuje jeden z szyldów Grupy Eurocash.

REKLAMA

Stacja działa w ramach kompleksu handlowo-usługowego, który obejmuje hotel Gold oraz sklep spożywczy abc.

- Nasz klient od wielu lat prowadzi bardzo dobry sklep abc, w miejscowości Chromna. Ponieważ logo abc jest bardzo dobrze kojarzone przez konsumentów i widnieje na ponad 7 000 sklepach w całej Polsce, nasz partner bardzo chciał wykorzystać je również na swojej stacji benzynowej, która jest zaraz obok sklepu. Zawsze staramy się jak najlepiej wspierać naszych partnerów –  i w drodze wyjątku pozwoliliśmy na tego typu rozszerzenie wykorzystania naszego logo. Potwierdzam natomiast, że Grupa Eurocash nie rozwija własnej sieci stacji benzynowych - wyjaśnia Jan Domański, rzecznik Grupy Eurocash.

Według danych Polskiej Organizacji Przemysłu i Handlu Naftowego na koniec 2014 roku w Polsce funkcjonowało 171 stacji paliw należących do sieci handlowych. Najwięcej z nich - 51 - działało pod logo Intermarche. Kolejne miejsca pod względem liczby stacji zajmują: Carrefour (43), Tesco (29), Auchan (25), E.Leclerc (12), Makro (6 stacji własnych), pozostałe (5).
Do sieci hipermarketów należy obecnie 2,6 proc. rynku stacji paliw w Polsce.

Pod logo abc działa około 7 tys. placówek. Jest to największa w Polsce sieć małych i średnich sklepów detalicznych, skupionych w Grupie Eurocash. W ubiegłym roku niemal co drugi sklep spożywczy przystępujący do sieci franczyzowej wybrał właśnie szyld abc „po sąsiedzku”.

Przypomnijmy, w I kwartale 2015 r. sprzedaż Grupy Eurocash przekroczyła 4,6 mld zł i była o 24 proc. wyższa niż w analogicznym okresie 2014 r.  Na poziomie wyniku netto, Grupa zanotowała 3 mln zł straty (wobec 1,3 mln zł zysku w I kwartale ub.r.), głównie z uwagi na wyższą amortyzację przejętych spółek.

  • Zniesmaczony konsument 2016-09-12 13:00:00

    Powiem tak: fantastyczna lokalizacja, potężny potencjał biznesowy i koncertowo spieprzona obsługa i w sklepie spożywczym, w którym płaci się za paliwo oraz robi zakupy i przynależnej do obiektu restauracji. Ceny paliw zachęcają, nie wiem jak z jakością, ale obsługa tego obiektu nie ma pojęcia o tym co robi, choć wydaje się, że dzielnie walczą. Hitem i wisienką na torcie, który przelał czarę goryczy był deser: kawa i ciastko - jabłecznik podany z octem balsamicznym, bo młodej pani kucharce pomyliły się butelki - zamiast sosu czekoladowego polała ciastko sosem balsamicznym, zaś kelnerka rozłożyła tylko bezradnie ręce - nowa kucharka. Na szczęście mamy wybór i są miejsca, gdzie ludzie wiedzą co robią.

  • czytelnik 2015-06-29 21:11:32

    "Nasz klient od wielu lat prowadzi bardzo dobry sklep abc, w miejscowości Chromna. Ponieważ logo abc jest bardzo dobrze kojarzone przez konsumentów i widnieje na ponad 7 000 sklepach w całej Polsce, nasz partner bardzo chciał wykorzystać je również na swojej stacji benzynowej, która jest zaraz obok sklepu". A mi tu kaktus właśnie wyrósł.

    Ciekawe co na to Orlen, który jakiś rok lub dwa temu wszedł w testową, partnerską współpracę z Eurocash w zakresie otwierania przy swoich stacjach benzynowych sklepów "abc". Na szczęście Orlen eksperymentuje także z innymi sieciami sklepów. Jednak Eurocash zrobił chyba na tym najlepszy interes. Zdobył wiedzę i doświadczenie, a teraz może spokojnie przenosić know-how na powiązaną ze sobą sieć stacji benzynowych Bliska. Czy w Orlen nikt nie sprawdził, że korzenie obu tych firm owijają się wokół tych samych Portugalczyków?

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12735

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA