Bronisze stworzyły markę własną

Autor: dlahandlu.pl 12 kwietnia 2016 10:48

Bronisze stworzyły markę własną Pod marką handlową Z BRONISZ wprowadzono do sprzedaży pięć produktów, Fot. Bronisze

Pod marką handlową Z BRONISZ wprowadzono do sprzedaży pięć produktów Firmy Green Factory. Są to produkty wpisujące się w aktualne trendy żywieniowe, wyselekcjonowane, umyte i przygotowane do spożycia. Są dostępne w ofercie handlowej Firmy Green Factory oraz innych dystrybutorów Rynku Hurtowego Bronisze.

 

Sałaty marki Z Bronisz tworzone są z najlepszych surowców, z wykorzystaniem produktów pochodzących od certyfikowanych dostawców, podkreślają przedstawiciele Grenn Factory. Dziś pod marką Z Bronisz sprzedawanych jest 5 produktów: mieszanka sałatkowa z roszponka, mieszanka sałatkowa z rukolą, oraz produkty mono: roszponka, rukola i szpinak.

Spółka Rynek Hurtowy Bronisze w porozumieniu z producentami będzie wprowadzać na polski rynek, produkty o najwyższej jakości, gwarantujące konsumentowi łatwość przygotowania potraw, a także gwarantujące bezpieczną i zdrową żywność. Spółka czeka na kolejnych producentów, którzy zagwarantują najwyższą jakość potwierdzoną certyfikatami, wtedy zostanie im udostępniony znak Z BRONISZ.

Warszawski Rolno-Spożywczy Rynek Hurtowy w Broniszach - to największe w Europie Środkowo-Wschodniej centrum hurtowej dystrybucji owoców, warzyw i kwiatów. Powierzchnia ogólna rynku to ponad 62 ha. 

Green Factory – polskie przedsiębiorstwo, specjalizujące się w całorocznej sprzedaży warzyw zielonych i produktów z segmentu – gotowych do spożycia. Gren Factory ma 50% udział w rynku sałat ciętych gotowych do spożycia. Dystrybucja prowadzona jest kanałami trradycyjnymi, przez sieci handlowe, przez placówki HoReCa,. Od 15 lat współpracuje z McDonald’s.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11086

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane