Browar Fortuna wchodzi do Żabki

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 30 lipca 2012 14:04

Regionalny Browar Fortuna z Miłosławia zwiększa zasięg dystrybucji o sieć Żabka - największą w Polsce sieć sklepów typu convenience z 2,5 tys. punktów sprzedaży. To drugi browar regionalny, który będzie oferował swoje piwa w tej sieci.


Już w sierpniu na półkach ponad 2,5 tys. sklepów Żabki oraz 150 sklepów Freshmarket pojawią się piwa Fortuna i Miłosław z Browaru Fortuna. Oferta dla piwosza odwiedzającego sklepy Żabka wzbogaci się aż o 4 nowe regionalne piwa, będzie to Fortuna: Czarne, Miodowe, Wiśniowa oraz Miłosław Pilzner. W sklepach Freshmarket dostępnych będzie 6 miłosławskich piw, oprócz tych obecnych w Żabce, na półce znajdziemy również piwa Miłosław Koźlak i Pszeniczne.
- Detaliści zdają sobie sprawę, że konsumenci piwa są coraz bardziej świadomi swoich decyzji zakupowych. Chcą mieć szerszy wybór piwnych marek, nie ograniczony wyłącznie do dominującej oferty wielkiej trójki. (...) W przeciwieństwie do wielkich koncernów, browary regionalne mogą sprostać tym nowym potrzebom. Nie można lekceważyć potrzeb konsumentów tylko dlatego, że nie mogą być zaspokajane przez piwa masowe - powiedział Adam Kostrzewa, dyrektor ds. sprzedaży w Browarze Fortuna.

Produkty wielkopolskiego Browaru Fortuna dostępne są u kluczowych dystrybutorów oraz w takich sieciach jak: Piotr i Paweł, Intermarche, Polomarket, Real, Makro, Tesco i wybranych sklepach Leclerc oraz Kaufland.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane