Butelka bezzwrotna zwiększa sprzedaż piwa

Autor: dlahandlu.pl 8 listopada 2010 10:23

W sklepach PSH Promyk jednym z najlepiej sprzedających się produktów jest piwo Perła Export. - To jeden z naszych hitów w ostatnim czasie. Sprzedaje się bardzo dobrze bez wzmożonej kampanii promocyjnej - mówi Krzysztof Kowalnik, właściciel sieci.

- Zaletą produktu jest na pewno butelka bezzwrotna oraz cena. Perła Export kosztuje 2, 49 zł, tyle samo co Warka Jasna. Konkurencyjna Łomża jest droższa - jej cena to 2,70 zł.
Perła jest obecnie w ofercie praktycznie każdego sklepu. My zaczęliśmy promować ją rok temu - jak tylko pokazała się w butelce zielonej - czyli
bezzwrotnej (zwykłe promocje przy współpracy z Browarem Lublin).Teraz zaczniemy promocję Czarnej Perły (mocnej), ale tu będzie trudniej ze względu na zwrotną butelkę - dodaje Krzysztof Kowlanik.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11022

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane