REKLAMA
REKLAMA

Carrefour: Miesięczna opłata franczyzowa to 0,8-1,5 proc. obrotu sklepu

Autor: www.dlahandlu.pl 23 października 2013 10:40

Carrefour: Miesięczna opłata franczyzowa to 0,8-1,5 proc. obrotu sklepu

w ramach sieci Carrefour w Polsce działa już blisko 400 sklepów franczyzowych. Sieć nie pobiera nie pobiera od franczyzobiorców opłaty wstępnej ani opłaty marketingowej. - Miesięczna opłata franczyzowa wynosi 0,8-1,5 proc. od obrotu netto i jest uzależniona od formatu sklepu. Inwestycja ze strony franczyzobiorcy zależna jest więc od formatu sklepu, a także od konkretnej lokalizacji - mówi w rozmowie z portalem dlahandlu.pl Francois Vincent, dyrektor ds. franczyzy i członek zarządu Carrefour Polska.

REKLAMA
- Placówki franczyzowe Carrefour powinny być praktyczne, odpowiadać na potrzeby klientów oraz gwarantować im najwyższy komfort zakupów. Ponadto na pierwsze zatowarowanie sklepu Carrefour daje korzystny kredyt kupiecki. Zgodnie z wizją partnerskiej franczyzy oraz ze względu na wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu własnych placówek rozumiemy, że proces otwarcia sklepu może wymagać od właściciela placówki nakładów finansowych, dlatego dokładamy starań, aby w tym czasie zapewnić jak największe wsparcie dla swojego partnera - dodaje Francois Vincent.

Carrefour Polska swoim franczyzobiorcom oferuje pakiet otwarciowy dostosowany do formatu sklepu. - Wszystkim partnerom rozpoczynającym współpracę zapewniamy wsparcie ekipy otwarciowej, wizualizację zewnętrzną, system informatyczny, komplet ubrań dla personelu, wsparcie logistyczne, doradztwo opiekuna regionalnego, gazetki na otwarcie, pakiet szkoleń oraz drobne elementy wyposażenia, jak koszyki, plakaty etc. Ponadto partnerom rozpoczynającym działalność pod logo Carrefour Express minimarket oferujemy meble do działu alkohole oraz owoce i warzywa, natomiast w wypadku Carrefour Express convenience firma inwestuje w 100 proc. wyposażenia sklepu - mówi dyrektor ds. franczyzy i członek zarządu Carrefour Polska.

Carrefour zapewnia wsparcie nie tylko przed otwarciem placówki, kiedy prowadzone są szczegółowe analizy lokalizacji, lecz także później, zapewniając m.in. szkolenia, system informatyczny oraz opiekę ekspertów na każdym etapie prowadzenia sklepu.

  • GAPCIO 2013-10-27 08:33:08

    bardzo dobrze, ze wreszcie ktoś się odezwal,LDZIE NIE DAJCIE SIE OSZUKIWAC, FRANCZYZAJEST PO TO ABY ZARABIAL DAWCA

  • załamany Francois-biorca 2013-10-24 00:19:13

    Na taką prezentację właśnie się nabrałem, ale mój Express nie odpowiada na potrzeby klientów oraz nie spełnia moich oczekiwań. Dlaczego nie wspomina Pan o tym, że aby płacić opłatę 0.8% trzeba zmieścić się w określonym poziomie zakupów. A kupować u Was trzeba na całe opakowania. Ekskluzywne alkohole, chemia i kawy wszystko na kartony, nabiał bez wyjątku po całości. Żeby to wszystko zmieścić na półki zamawiamy tylko po jednym podstawowym smaku, nie wspominam o tym co w Carrefourze odradza kupować nawet ekipa otwarciowa. Takiego systemu komputerowego to trzeba by szukać bardzo długo, ani to przydatne, ani funkcjonalne, tak samo jak te Wasze wszystkie procedury, żeby to ogarnąć trzeba kilka osób posadzić w biurze. Klienta to tylko na otwarcie potraficie ściągnąć, późniejsze gazetki to tylko pro forma i sztuka dla sztuki. Podsumowując polecam wszystkim tylko i wyłącznie miękką franczyzę i z dala od takich wielkich firm, uwaga na klauzulę o zakazie konkurencji, tutaj nawet po zakończeniu umowy nie można samodzielnie handlować spożywką przez 6 miesięcy, niby jaka to jest wtedy konkurencja, to jest po prostu szantaż.

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13230

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA