Carrefour otworzył pierwszy sklep ajencyjny

www.portalspozywczy.pl 8 lipca 2015 19:30

Kilkanaście dni temu Carrefour otworzył w Warszawie przy ul. Wilczej pierwszy sklep ajencyjny. - To dla nas nowy system współpracy, kolejna propozycja dla partnerów w Polsce. Mam na myśli tych, którzy czasami mają bardzo dużo energii, chcą się rozwijać, natomiast nie posiadają wystarczających środków finansowych, brakuje im funduszy na zakup, wynajęcie, czy adaptację lokalu - mówi François Vincent, dyrektor ds. supermarketów i sklepów convenience w Carrefour Polska w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl.

Na jakich zasadach będzie działał system ajencyjny Carrefour?

Idea jest następująca: Carrefour kupuje lub wynajmuje lokal w danej lokalizacji, inwestuje w jego remont i dostosowanie do standardów sieci, a następnie oddaje go ajentowi. Jednocześnie współpracuje z ajentem, szkoli go, daje know-how dotyczący zarządzania sklepem. Ajencja daje szansę na rozwój biznesu ludziom, których nie stać na inwestycje, jakie musi ponieść franczyzobiorca.

Które szyldy handlowe będą rozwijane w tym systemie?

Na pierwszym etapie w systemie ajencyjnym będą otwierane sklepy Carrefour Express, a dokładnie nasz miejski koncept convenience z pomarańczowym logo, który odniósł na rynku ogromny sukces. W przyszłości – jeśli testy wypadną pozytywnie – uruchomimy ajencję dla pozostałych konceptów, czyli Carrefour Express z zielonym logo oraz sklepów Globi. Fakt, że Carrefour finansuje całą inwestycję, jest ogromnym atutem tego projektu. 

Więcej na portalspozywczy.pl


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12608

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane