PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Carrefour rusza z franczyzą w Polskę. Widzi potencjał w sklepach osiedlowych

www.portalspozywczy.pl 2 listopada 2012 11:46

Carrefour rusza z franczyzą w Polskę. Widzi potencjał w sklepach osiedlowych

Dotychczas Carrefour koncentrował rozwój sieci franczyzowej na Mazowszu i terenie Małopolski, czyli tam gdzie działają magazyny francuskiego operatora. Teraz sklepy Carrefour Express pod zielonym i pomarańczowym logo będą pojawiać się w kolejnych częściach kraju.

Carrefour, który ma obecnie ponad 250 sklepów w franczyzie, rusza ze swoim konceptem w Polskę. - Jesteśmy już gotowi rozpocząć działalność w regionach, gdzie nie byliśmy obecni, np. w województwie pomorskim. Chcemy także mocniej rozwijać się tam, gdzie nasza obecność jest na razie niewielka, np. w Wielkopolsce. Coraz mocniej będziemy chcieli rozwijać się w całej Polsce. Nasza ekspansja będzie prowadzona stopniowo i rozsądnie, ale w sposób bardzo konsekwentny - mówi Francois Vincent, dyrektor ds. rozwoju franczyzy Carrefour Polska.

Francuski operator zapowiedział, że w ciągu najbliższych kilku lat chce mieć w Polsce nawet 2000 sklepów we franczyzie. - W tej chwili jest jeszcze za wcześnie, aby powiedzieć czy 2000 sklepów osiągniemy w perspektywie 4, 5, 6 lat, czy może później. Mamy jednak nadzieję, że nastąpi to w miarę szybko, szczególnie że widzimy bardzo pozytywny trend, jeśli chodzi o liczbę otwarć. Wydaje się, że od 2013 r. będziemy w stanie otwierać z naszymi partnerami powyżej 250 sklepów rocznie - wyjaśnia Francois Vincent.

I dodaje: - Sukces, który osiągnęła nasza sieć franczyzowa, to dopiero początek. Moim zdaniem będziemy się rozwijać coraz bardziej dynamicznie.

To oznacza, że przy konserwatywnym założeniu liczby otwarć na poziomie 250 sklepów rocznie, Carrefour osiągnie liczbę 2000 placówek partnerskich w Polsce najdalej w ciągu siedmiu lat. Rozwój sieci partnerskiej francuskiego operatora w Polsce napędzały będą "zielone" sklepy Carrefour Express. Otwarcia "zielonych" sklepów będą stanowić ok. 2/3 otwarć placówek partnerskich każdego roku. Ok. 1/3 otwieranych sklepów stanowić będą sklepy convenience pod pomarańczowym logo.

- Przeanalizowaliśmy liczbę ludności i miast, a także profil polskiego rynku. Widzimy większe możliwości rozwoju sieci sklepów osiedlowych, tzw. mini-marketów, pod zielonym logo Carrefour Express. Tego typu sklepy mogą być otwierane zarówno na wsiach jaki i w miastach, zaś nasz pomarańczowy koncept sklepu convenience przeznaczony jest głównie dla rynek większych miast - wyjaśnia Francois Vincent.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11517

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane