PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

CEDC: ze względu na wysoką marżę warto mieć whisky na sklepowej półce

Autor: portalspozywczy.pl 16 listopada 2010 15:42

- Konsumenci poszukują jak najtańszych źródeł zakupów, a więc kierują się raczej do dużych sklepów, hipermarketów i dyskontów, kosztem handlu tradycyjnego - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Joanna Dybowska, kierownik marki whisky Grant's w CEDC.

REKLAMA
Joanna Dybowska zaznacza, że wyjątek stanowią tu sklepy specjalistyczne, gdzie konsumenci mogą uzyskać fachową poradę i informacje pomocne przy wyborze określonego trunku. - Ponadto, daje się u nas zauważyć zjawisko, które w Europie Zachodniej występuje już od dłuższego czasu - wypieranie małych, lokalnych sklepów przez duże sieci handlowe. Trzeba jednak pamiętać, że segment whisky ma wyższą marżę, niż np. wódki, dlatego zdecydowanie warto mieć go na sklepowej półce - uważa kierownik marki Grant's. - Poza tym jest to kategoria rosnąca i z pewnością konsumenci będą coraz częściej jej poszukiwać w zarówno w handlu nowoczesnym, jak i tradycyjnym - dodaje.

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 14343

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA