CEDC zwiększa udziały w kanale tradycyjnym

Autor: Rzeczpospolita 13 grudnia 2011 09:54

W czwartym kwartale, czasem żniw dla producentów mocnych alkoholi, CEDC zdecydowało skupić się na rozwoju dystrybucji. Kładzie duży nacisk na bezpośrednią współpracę z hurtownikami i zwiększanie widoczności marek w małych sklepach - podaje Rzeczpospolita.

We wrześniu 2011 r. udziały firmy w kanale tradycyjnym wyniosły 21,9 proc. Przed rokiem były na poziomie 20,8 proc. Wybierając bezpośrednią walkę o półki sklepowe, CEDC poszło w ślady Stock Polska. To właśnie ta firma odebrała mu trzy lata temu pozycję lidera na rynku wódki w Polsce - czytamy w "Rz".
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11586

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane