Chata Polska chce być kojarzona z lokalnością - promuje lokalnych producentów

Autor: pr 28 października 2016 17:34

Od 27 października Chata Polska rozpoczyna kampanię z producentami produktów regionalnych. W pierwszym etapie będzie promować jabłka z sadów z Gospodarstwa Sadowniczego Marczak z Białężyna k/ Poznania.

W kolejnych etapach będą to: ziemniaki, buraki, wędliny, jaja i inne produkty wytwarzane w sąsiedztwie.

Kampania obejmuje sklepy własne Chaty Polskiej.

- Chcemy, aby każdy klient kojarzył Chatę z lokalnością, z produktami, które są z naszego regionu - podkreśla sieć.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11097

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane