REKLAMA
REKLAMA

Chata Polska stawia na blogerkę kulinarną w swojej kampanii wizerunkowej

Autor: dlahandlu.pl 16 września 2015 19:39

Od 3 września Marieta Marecka zabiera klientów Chaty Polskiej w podróż po poszczególnych Krainach Smaków. Na początku Marieta jest przewodniczką po Wielkopolsce.

REKLAMA

Chata Polska chce inspirować smakami regionów Polski, kultywować polskie święta, tradycje kulinarne różnych regionów Polski oraz potrawy sezonowe - podała sieć.

Marieta Marecka prowadzi autorski program kuchni+ "ABC GOTOWANIA". Pracuje nad swoim autorskim blogiem kulinarnym, który we wrześniu 2013 roku doczekał się nowej odsłony (www.wkuchnibezdubli.pl). Na początku 2012 roku dołączyła do grona blogerów "Magazynu Kuchnia" (http://magazyn-kuchnia.pl/blogi/wkuchnibezdubli).

Chata Polska to nie jedyna sieć, która stawia na kucharzy w kampanii wizerunkowej. Lidl współpracował z Karolem Okrasa i Pascalem Brodnickim, Tesco z Robertem Makłowiczem, a Piotra i Pawła wspiera Tomasz Woźniak.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12601

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA