Chata Polska stawia na blogerkę kulinarną w swojej kampanii wizerunkowej

Autor: dlahandlu.pl 16 września 2015 19:39

Od 3 września Marieta Marecka zabiera klientów Chaty Polskiej w podróż po poszczególnych Krainach Smaków. Na początku Marieta jest przewodniczką po Wielkopolsce.

Chata Polska chce inspirować smakami regionów Polski, kultywować polskie święta, tradycje kulinarne różnych regionów Polski oraz potrawy sezonowe - podała sieć.

Marieta Marecka prowadzi autorski program kuchni+ "ABC GOTOWANIA". Pracuje nad swoim autorskim blogiem kulinarnym, który we wrześniu 2013 roku doczekał się nowej odsłony (www.wkuchnibezdubli.pl). Na początku 2012 roku dołączyła do grona blogerów "Magazynu Kuchnia" (http://magazyn-kuchnia.pl/blogi/wkuchnibezdubli).

Chata Polska to nie jedyna sieć, która stawia na kucharzy w kampanii wizerunkowej. Lidl współpracował z Karolem Okrasa i Pascalem Brodnickim, Tesco z Robertem Makłowiczem, a Piotra i Pawła wspiera Tomasz Woźniak.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10971

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane