Chata Polska: Szkolenia zwiększają motywację pracowników

Autor: dlahandlu.pl 22 października 2010 11:11

Zdaniem Marcina Fijoła, dyrektora marketingu sieci Chata Polska szkolenia pracowników zwiększają nie tylko ich wiedzę, ale także zaangażowanie w pracę.

W ramach prowadzonego od 1,5 roku projektu szkoleniowego Akademia Wiedzy Chata Polska przeszkoliła kilkuset pracowników i franczyzobiorców.

Program zakłada szkolenie w formie praktycznych warsztatów na których pracownicy poznają zasady obsługi klienta, zarządzania półką, organizowania promocji w sklepie, itp. Później ich wiedza jest weryfikowana podczas wizyty trenera w sklepie.

Zdaniem dyrekcji szkolenia i zmiana aranżacji sklepu na nowszą powodują, że pracownicy przychodzą do pracy chętniej, bo lepiej znają swoje obowiązki i się w nie bardziej angażują.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10873

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane