REKLAMA
REKLAMA

Chata Polska wdraża nowy koncept współpracy franczyzowej

www.portalspozywczy.pl 9 lipca 2013 11:14

Chata Polska w drugiej połowie 2013 r. będzie wdrażać nowy koncept współpracy franczyzowej. Jak zdradza w rozmowie z serwisem portalspożywczy.pl Sylwester Maćkowiak, prezes Grupy Mar-Ol, ma się on przyczynić do utrzymania dwucyfrowego wzrostu liczby sklepów sieci w perspektywie kilku najbliższych lat.

REKLAMA

- Pierwszym punktem nowej strategii była decyzja o umacnianiu pozycji sieci Chata Polska w regionach, w których już działa i jest mocna. Drugim zadaniem, jakie postawiliśmy przed sobą było przyspieszenie rozwoju sieci Chata Polska, która liczy obecnie 190 sklepów franczyzowych. Pracujemy także nad stworzeniem nowego konceptu rozwoju, opartego z jednej strony na klasycznej umowie, którą ma Chata Polska, a z drugiej strony na Programie Partnerstwa. Chcemy, żeby nasz potencjalny franczyzobiorca, zanim podpisze ostateczną umowę - ze wszystkimi tego konsekwencjami - mógł przez pewien okres z nami współpracować. Sklep i jego właściciel będą z nami współpracować na zasadach partnerstwa, my zapewnimy dostęp do najlepszych dostawców na rynku, a jednocześnie obie strony będą miały czas na sprawdzenie, czy współpraca się układa i czy warto ją kontynuować - dodaje prezes Mar-Ol.

Nowy koncept będzie wdrażany w drugiej połowie 2013 r. - Jeżeli projekt okaże się sukcesem, a zakładamy, że tak będzie, to chcemy, żeby wzrost liczby sklepów w perspektywie kilku najbliższych lat zawsze był dwucyfrowy. To nasz najważniejszy cel: dwucyfrowy wzrost liczby sklepów w każdym roku. Jeżeli mamy obecnie 190 sklepów, to oznacza, że w kolejnych latach będziemy otwierać więcej niż 20 nowych placówek. W perspektywie trzech kolejnych lat chcemy dojść do 280-300 sklepów - wyjaśnia Maćkowiak.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12698

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA