REKLAMA
REKLAMA

Chata Polska z nową marką wizerunkową

www.portalspozywczy.pl 4 sierpnia 2015 14:37

Sieć detaliczna Chata Polska zakończyła prace nad marką parasolową o nazwie Kraina Smaków. Nowy, spójny koncept ma kształtować wizerunek Chaty Polskiej jako sklepu oferującego żywność wysokiej jakości.

REKLAMA

W ramach Krainy Smaków rozwijane będą takie koncepty, jak Spiżarnia Chaty Polskiej, Wędzarnia Chaty Polskiej, Cukiernia Chaty Polskiej, jak również Garmażeria, Bio i Pieczywo Chaty Polskiej.

- Krainy Smaków to będzie kategoria o bardzo wysokiej jakości, kategoria wizerunkowa. Nie będzie tutaj żadnych kompromisów związanych z relacją jakości dla ceny, zdecydowanie najważniejszy pozostanie standard jakości - zapowiada w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Sylwester Maćkowiak, dyrektor generalny Chaty Polskiej i prezes Grupy Mar-Ol.

Czytaj więcej na portalspozywczy.pl


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12554

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA