Chorten poszerza asortyment marki własnej

Autor: www.dlahandlu.pl 21 września 2012 09:59

Z początkiem września linia produktów "Z Podlaskiej Spiżarni" została poszerzona o cztery produkty: polędwice, salceson, kaszankę oraz ogonówkę. Grupa Chorten wprowadziła do sklepów markę własną w lipcu br. Produkty oparte są na tradycyjnych recepturach. Sieć oferuje m.in wyroby mięsne i wędliniarskie, smalce regionalne, miody, warzywne wariacje, grzyby z puszczy, konfitury, nalewki.

Grupa Chorten jest regionalną firmą z polskim kapitałem, powstałą w roku 2009, z inicjatywy właścicieli niezależnych sklepów działających na rynku od 1990 roku. Podstawą działalności Grupy Chorten jest tworzenie grupy zakupowej. Jednocześnie Chorten nie ogranicza niezależności partnerów i korzysta z ich doświadczenia.

W grupie działają sklepy z województwa podlaskiego. W kwietniu br. ruszył oddział Grupy Chorten w Radomiu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10873

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane