CMR: Czerwiec lepszy dla sklepów małoformatowych

Autor: dlahandlu.pl 14 lipca 2017 07:15

CMR:  Czerwiec lepszy dla sklepów małoformatowych Fot. Shutterstock

Jak wynika z danych CMR, w czerwcu 2017 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 7% wyższa niż w maju 2017 r. i o 2% wyższa niż w czerwcu 2016 r.

W czerwcu 2017 r. klienci wydawali na zakupy w sklepach małoformatowych do 300 m2 średnio 12,87 zł, czyli o 8% więcej niż rok wcześniej. W porównaniu z majem br. średnia wartość koszyka wzrosła o 1%.

Sklepy małoformatowe do 300 m2 obejmują: małe sklepy spożywcze do 40 m2, średnie sklepy spożywcze 41-100 m2, duże sklepy spożywcze 101-300 m2, specjalistyczne sklepy alkoholowe.


CMR jest niezależną agencją badawczą specjalizującą się w badaniach danych transakcyjnych, które pobiera on-line z reprezentatywnej, ogólnopolskiej próby sklepów spożywczych. Badane są trendy sprzedaży całości asortymentu sklepów, zarówno produktów paczkowanych, jak i zmiennowagowych.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11127

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane