REKLAMA
REKLAMA

Coca Cola chce poznać zwyczaje klientów sklepów osiedlowych

Autor: dlahandlu.pl 20 października 2010 13:18

Coca Cola jest obok Carlsberga i Unilevera jednym z partnerów programu Akademia Umiejętności Eurocash. Firma będzie się dzieliła na szkoleniach swoją więdzą z merchandisingu kategorii napojów, ale jednocześnie chce lepiej poznać profil klienta sklepu osiedlowego, by zaproponować mu ofertę, której potrzebuje.

REKLAMA

Jak powiedział obecny na spotkaniu Akademii Umiejętności, Dan Nistor, prezes polskiego oddziału Coca Cola Hellenic, jego firma chce dzięki temu programowi pozyskać wiedzę odnośnie zachowań konsumentów w sklepach tradycyjnych: tego w jaki sposób robią zakupy, jak często, czego im brakuje. W ten sposób firma zamierza wyprzedzić konkurentów, którzy tej wiedzy nie będą mieli i zaproponować klientom tych sklepów ofertę skrojoną specjalnie na ich potrzeby.

Jak powiedział prezes Coca Coli, firma zauważa spadki sprzedaży swoich napojów w kanale handlu tradycyjnego, bo zmniejsza się liczba takich placówek. Ten sezon Dan Nistor ocenił jako udany, zwłaszcza gorący lipiec, gdy sprzedaż napojów wzrosła. Jednak w perspektywie kilkuletniej widać lekkie spadki sprzedaży.

Pytany o konkurencję na rynku powiedział, że z roku na rok jest ona coraz ostrzejsza, dlatego jego firma nie wyklucza akwizycji na rynku polskim, o ile pojawią się ciekawe propozycje w dobrej cenie.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4252

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA