Colian: W okresie przedświątecznym najlepiej sprzedają się towary w specjalnych opakowaniach

Autor: pr, dlahandlu.pl 14 marca 2016 09:28

Colian: W okresie przedświątecznym najlepiej sprzedają się towary w specjalnych opakowaniach fot. shutterstock

Na wielkanocnym stole Polaków, oprócz tradycyjnych potraw, niezmiennie znajdują się słodkości. Od kilku sezonów największym zainteresowaniem cieszą się słodycze w okazjonalnych szatach graficznych. Dodatkowo polscy konsumenci chętniej wybierają wyroby w ciekawych, eleganckich formach podania - mówi Anna Pletkus, junior brand manager, Colian Sp. z o.o.

- W okresie przedświątecznym największą popularność odnotowują produkty w opakowaniach specjalnych, np. puszki w kształcie jaja czy figurki świąteczne. Słodycze coraz częściej traktowane są jako świąteczne ozdoby i dekoracje, a także zawartość wielkanocnego koszyka. Z roku na rok rozpowszechnia się zwyczaj poszukiwania upominków od zająca, który dzieciom pozostawia głównie słodkości. Konsumenci kupują przede wszystkim produkty znanych, popularnych marek, ponieważ stanowią dla nich swoistą gwarancję jakości i dobrego smaku. Mając na uwadze preferencje i oczekiwania klientów, tworząc ofertę wielkanocną, postawiliśmy na sztandarowe marki oraz wysoko rotujące wyroby. Nasza propozycja zawiera limitowane słodycze w szacie świątecznej, takie jak m.in.: cukierki Torciki Mix czy Mieszanka Teatralna od Goplany. Najmłodszym konsumentom zasmakują figurki świąteczne z nadzieniem karmelowym w czekoladzie Goplana oraz Galaretki Wiosenne znajdujące się w puszce w kształcie jaja - dodaje Anna Pletkus.

- Ekspozycja i umiejscowienie słodyczy dedykowanych Wielkanocy powinny odzwierciedlać sposób myślenia kupującego. Wskazane jest, by wyroby okazjonalne były rozmieszczone blisko siebie i uporządkowane kategoriami z uwzględnieniem okazji zakupowej. Powinny być ułożone w blokach marek z zachowaniem spójności linii produktowych, smaków oraz formatów podania. Istotne jest umiejscowienie produktu na odpowiedniej wysokości półki. Aby zwiększyć sprzedaż słodyczy okazjonalnych, warto skorzystać z dodatkowych ekspozytorów przygotowywanych przez producentów, takich jak nasze standy - podsumowuje Anna Pletkus.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11008

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane