Cukiernie nie podnoszą cen, ale jest im coraz ciężej

Autor: Gazeta Wyborcza 22 kwietnia 2011 09:27

Cukiernicy stoją między młotem a kowadłem. Jeśli podniosą ceny, stracą część klientów. Jeśli nic nie zrobią, produkcja może okazać się nieopłacalna - pisze Gazeta Wyborcza Łódź.

biznesie cukierniczym robi się coraz mniej słodko. Cukiernia u Dybalskiego to sieć punktów. W tym słodkim królestwie jest jednak łyżka dziegciu - interes, głównie z powodu cen cukru, robi się coraz mniej opłacalny. A zakład cukru zużywa sześć ton miesięcznie. Cukier skoczył z 2,4 zł na 4,5 zł. Był taki moment, że w hurtowniach kosztował tyle co w marketach. Cukiernia nie podnosi cen, ale jest coraz ciężej. Wszystko zdrożało: prąd, gaz, mąka, tłuszcze.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10912

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane