REKLAMA
REKLAMA

Delikatesy Centrum badają preferencje zakupowe swoich klientów

Autor: www.dlahandlu.pl 23 lipca 2015 13:10

Franczyzowa sieć Delikatesy Centrum we współpracy z firmą Survio przygotowały ankietę dla konsumentów, aby lepiej poznać ich preferencje zakupowe.

REKLAMA

Sieć pyta konsumentów m.in. o to czy na etykietach mięs wolą cenę podaną za 1 kg czy 100 g; czy sklep sprzedający polskie pomidory malinowe po 4 zł jest drogi ? który sklep jest wiarygodny - ten podający cenę schabu bez kości za 1 kg czy za 100 g?

 

Liczba sklepów należących do sieci "Delikatesy Centrum" na koniec I kwartału br. wyniosła 1007 placówek.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12967

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA