PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Delikatesy Centrum w Elblągu 4000. sklepem z Faktorią Win

Autor: www.dlahandlu.pl 24 listopada 2016 09:00

Delikatesy Centrum w Elblągu 4000. sklepem z Faktorią Win fot. za faktoriawin.prowly.com

3 lata temu wystartowała marka Faktoria Win, której twórcy za cel postawili sobie zmianę systemu sprzedaży wina w małych i średnich sklepach. Dzisiaj półki marki znaleźć można w 4000 sklepów w całej Polsce.

REKLAMA

Jak informuje marka, Faktoria Win przyczyniła się także do wzrostu kategorii win stołowych w małych sklepach, który w tym roku w porównaniu do roku 2016 jest 2 razy większy i wynosi prawie 13%.

- Faktoria Win od początku postawiła na duże, niespotykane dotąd w kategorii, uproszczenie. Takie rozwiązanie było odpowiedzią na wniosek płynący z badań rynku - kategoria win jest na tyle skomplikowana, że sama w sobie stanowi barierę zarówno dla sprzedających jak i kupujących. Zespół marki zaprojektował specjalne półki z winem dostosowane do różnych potrzeb klientów. Podział win na okazje i prosta nawigacja po raz pierwszy pojawiły się na polskim rynku.
Właścicielom sklepów marka zaproponowała model całkowitego outsourcingu sprzedaży wina. W sklepach z półkami marki średni wzrost sprzedaży wina wynosi 30%, zdarzają się i takie, w których wzrost przekracza 100%. Z rozwiązania korzystają głównie małe i średnie sklepy, ale można je także spotkać w sieciach: Delikatesy Centrum, 1 minute, Groszek, Lewiatan, Eko, Abc, PSD oraz na stacjach: Orlen i Shell, Lukoil, Statoil - opisuje marka.

Marka stworzyła m.in cykl Faktoria Win Zaprasza, w ramach którego zorganizowano degustacje dla 15 000 uczestników przeszło 90 wydarzeń kulturalnych odbywających się w teatrach, muzeach, galeriach i kinach. W roku 2015 po raz pierwszy przeprowadzona została również duża akcja konsumencka. W internetowym teście Faktoria Win zapytała Polaków o ich preferencje smakowe, w prosty sposób pokazując jak mogą one wpływać na wybór wina. W konkursie Test Smaku udział wzięło 20 000 osób, które wybrały Prosecco Amanti jako wino najbardziej odpowiadające gustom.

W maju 2016 roku ruszyła komunikacja w social media - na kanałach Facebook i Instagram. W sezonie letnim Faktoria po raz pierwszy pojawiła się w otwartej przestrzeni miejskiej: w Warszawie (Plac Zabaw, Iskra, Plażowa) Wrocławiu (ZaZoo BeachBar) i Poznaniu (KontenerART) stanęły wine bary marki.

30 listopada w Delikatesach Centrum w Elblągu otworzy się 4000 sklep z Faktorią Win. W tym samym czasie rozpocznie się kampania świąteczna marki, która obejmie m.in. spoty video na Facebooku, aktywację konsumencką, działania pr i promocję w sklepach. Marka w roku 2017 planuje kolejne otwarcia oraz działania komunikacyjne.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 15924

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 1120696

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA