REKLAMA
REKLAMA

Delikatesy Centrum z nową komunikacją marketingową i kampanią w mediach

Autor: wirtualnemedia.pl 27 października 2015 09:53

Wystartowała wizerunkowo-produktowa kampania promująca Delikatesy Centrum (należące do grupy Eurocash). Akcja jest skierowana głównie do kobiet, które w reklamach są przedstawiane jako królowe - podają wirtualnemedia.pl.

REKLAMA

Kampania pokazuje kobiety jako królowe (w symbolicznych koronach), które dbając o rodzinę i bliskich, szukają produktów dobrej jakości w rozsądnych cenach.

Jednocześnie zmieniono komunikację marketingową w delikatesach: wprowadzono nowe oznakowania cenowe, plakaty, banery i billboardy i odświeżono gazetkę promocyjną. Zmieniona została też strona internetowa sklepów.

Akcja reklamowa w mediach jest prowadzona od 26 października, obejmuje reklamy wizerunkowe i produktowe w radiu oraz internecie.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13616

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA