Delikatesy Centrum z pierwszą kampanią reklamową w telewizji

Autor: pr, dlahandlu.pl 19 maja 2017 10:25

18 maja rusza pierwsza kampania telewizyjna sieci sklepów Delikatesy Centrum. W największych stacjach: TVP, Polsat i TVN będzie można oglądać spot z hasłem "Smak jest w Centrum".

Kampania ma na celu podkreślenie czym wyróżnia się oferta Delikatesów Centrum w segmencie mięs i wędlin, czyli świeżych produktów z tradycyjnej lady mięsnej, gdzie personel sklepu doradza, kroi i porcjuje na życzenie.

- Wysoka jakość oraz różnorodność oferowanych mięs, wędlin, a nawet serów jest możliwa dzięki współpracy ze sprawdzonymi, pozytywnie przechodzącymi restrykcyjne kontrole i audyty dostawcami (również lokalnymi), którzy codziennie dostarczają produkty do Delikatesów Centrum - podkreśla sieć.

Nowa kampania znajdzie odzwierciedlenie w mediach offline - TV oraz online - www, sieci społecznościowe. Kampania będzie trwać do 7 czerwca.

Organizatorem franczyzowej sieci Delikatesy Centrum jest Eurocash. Obecnie sieć obejmuje ponad 1080 sklepów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11012

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane