REKLAMA
REKLAMA

Delikatesy Sezam: asortyment w dziale warzyw i owoców dobierany indywidualnie

Autor: dlahandlu.pl 25 stycznia 2011 09:50

- Stosujemy różnego rodzaju formy aktywizacji sprzedaży. Podstawowy to wszelkiego rodzaju promocje cenowe, gazetki promocyjne, ulotki weekendowe. Sieć wydaje co miesiąc dwutygodniową gazetkę promocyjną. Promocje weekendowe ogłaszane są w lokalnym tarnobrzeskim radio - mówi Roman Szymczak, prezes zarządu sieci.

REKLAMA

- Stosujemy również specjalne oznaczenia cenowe opracowane dla naszej sieci. Asortyment stoiska owocowo-warzywnego dobierany jest w każdym sklepie na podstawie tzw. listy TOP opracowywanej dla każdej placówki indywidualnie - dodaje nasz rozmówca.

Sieć Delikatesy Sezam prowadzi 11 sklepów własnych oraz 5 placówek franczyzowych. Sklepy własne zlokalizowane są: w Tarnobrzegu (6), Rudniku (1), Tarnowie (1) i w Katowicach (3).
Sklepy franczyzowe zlokalizowane są w: Głogowie, Przemyślu, Woli Zgłobieńskiej, Nisku i Kliszowie.  


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13616

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA