Delikatesy Sezam: współpracę w ramach franczyzy zaczynamy od audytu sklepu

Autor: dlahandlu.pl 30 listopada 2010 10:24

Delikatesy Sezam to kompleksowa oferta systemu franczyzowego obejmująca całość funkcjonowania placówki handlowej. - Pomoc dla sklepów franczyzowych polega w pierwszej kolejności na przeprowadzeniu w sklepie audytu - tłumaczy Roman Szymczak, prezes zarządu sieci.

- Polega on na określeniu stanu obecnego i zaproponowaniu przedsiębiorcy ewentualnych zmian w zakresie poszczególnych kategorii funkcjonowania przedsiębiorstwa. Takie wskazówki klient otrzymuje w formie tzw. książki audytowej zawierającej propozycje zmian w zakresie: wizualizacji zewnętrznej, wewnętrznej, aranżacji wnętrza sklepu, ustawienia towaru na półkach, marży, oznaczeń promocyjnych, itd.- dodaje prezes Szymczak.

 - Jeśli klient decyduje się na wprowadzenie sugerowanych zmian otrzymuje pomoc ze strony koordynatora sieciowego służącego fachową pomocą doradczą. Delikatesy Sezam mają podpisane umowy handlowe z firmami zajmującymi się aranżacją wnętrz i wyposażeniem sklepów w związku z czym przedsiębiorca może na preferencyjnych warunkach zakupić lub wydzierżawić sprzęt - tłumaczy Roman Szymczak.

 

 

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12737

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane