PARTNER PORTALU Partner portalu: Herosi Polskiej Przedsiębiorczości

"Detal kontratakuje" - Eurocash promuje aplikację Drinco

Autor: pr, dlahandlu.pl 25 lipca 2017 17:34

"Detal kontratakuje" - Eurocash promuje aplikację Drinco

Eurocash Alkohole promuje Drinco, nową aplikację mobilną wspierającą sprzedaż w sklepach detalicznych. Aplikacja Drinco zmienia polski rynek detalicznego handlu tradycyjnego oferując konsumentom miejsce, w którym na bieżąco będą mogli zapoznać się z informacjami o najnowszych promocjach i ofertach specjalnych w lokalnych sklepach.

Aplikacja jest dostępna do pobrania w sklepach App Store i Google Play. Drinco stanowić będzie także platformę, na której niezależni przedsiębiorcy mogą sami ustalać na co i kiedy dadzą  konsumentom rabaty na alkohole i napoje. 

Detal kontratakuje – pod takim hasłem Eurocash przekonuje sprzedawców detalicznych do wykorzystywania nowoczesnych rozwiązań technologicznych w walce o klienta. Flagowym narzędziem jest platforma Drinco. Po prostej rejestracji umożliwia ona przedsiębiorcom prowadzącym sprzedaż detaliczną dostęp do ogromnej bazy kuponów na alkohole i napoje. Sklep wybiera kupony, które chce zaproponować swoim klientom w wybranym czasie. 

Po włączeniu kuponów przez sklepy, stają się one widoczne dla konsumentów w aplikacji. Prezentacja na mapie pozwala sprawnie wybrać punkt, w którym można zrealizować kupony. 

- Dotychczas większość akcji promocyjnych prowadzonych w ramach sieci handlowych była inspirowana i kreowana odgórnie. Przejście na nowy kanał komunikacji z klientami - urządzenia mobilne - wymaga zmiany myślenia i wypracowania bardziej innowacyjnego podejścia. Aplikacja Drinco pozostawia właścicielom sklepów pełną swobodę działania. Oni sami decydują, kiedy wystartują z nową promocją i jakie produkty będą nią objęte. Dzięki temu są w stanie szybciej reagować na lokalne trendy i skuteczniej przyciągać do sklepu nowych klientów. Ponadto – dodatkowo zarabiać, bo za zrealizowane Drinco-kupony właściciel sklepu otrzyma dodatkowe wynagrodzenie – opowiada Maciej Hojszyk, Dyrektor Marketingu Eurocash Alkohole. 

Drinco to aplikacja, z której skorzystają także konsumenci – specjalny system elektronicznych kuponów rabatowych na bieżąco informuje o promocjach w okolicznych sklepach.

Dla sprzedawcy oznacza to również, że aplikacja pozwala konsumentom „odkryć” jego sklep i poznać jako dobre miejsce na niedrogie zakupy.

Drinco to tylko część zestawu nowatorskich narzędzi wsparcia sprzedaży dla tradycyjnych sklepów detalicznych. Wchodzą w jego skład również aplikacja edukacyjna PingWin oraz Kreator gazetek promocyjnych. Całość – pod nazwą P@ka Lidera – wspiera lokalny handel w walce o klientów. 

- Konsumenci oraz sklepy detaliczne coraz częściej korzystają z nowoczesnych technologii. Chcemy docierać do nich dokładnie w tych miejscach, w których szukają oni informacji o produktach i najnowszych promocjach. Konsumenci regularnie przeglądają ofertę alkoholi na smartfonach i tabletach; podobny trend obserwujemy wśród sklepów - co miesiąc na naszej stronie odnotowujemy 40 proc. udział ruchu mobilnego – podkreśla Maciej Hojszyk.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9683

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 923188
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane