REKLAMA
REKLAMA

DH Tarchomin inwestuje w handel internetowy, chce konkurować z dużymi sieciami handlowymi

Autor: pr, dlahandlu.pl 16 czerwca 2011 06:52

DH Tarchomin inwestuje w handel internetowy, chce konkurować z dużymi sieciami handlowymi

Sieć warszawskich sklepów DH Tarchomin planuje intensywny rozwój i promocję swoich placówek. Spółka pracuje nad nową stroną internetową i umożliwieniem klientom robienia zakupów przez internet. Ponadto, nawiązała współprace z agencją pr, która zajmuje się promocją sklepów i zorganizowaniem konkursu dla konsumentów.

REKLAMA

- Chcemy konkurować z graczami takimi jak Alma czy Piotr i Paweł bo niczym się od nas nie różnią jakością swoich produktów a niejednokrotnie mamy lepszy asortyment i znacznie niższe ceny. Nasz konkurs cieszy się dużym zainteresowaniem i wszystko wskazuje na to że uda nam się zwiększyć zainteresowanie naszą siecią - mówi Dariusz Cybulski, Dyrektor Zarządzający z DH Tarchomin.

Pierwszy sklep DH Tarchomin powstał w lipcu 1991 roku. Przez kolejne 20 lat powstały cztery kolejne placówki.

Niedawno sieć zaczęła współpracować z agencją Pełka Creatives. Agencja jest odpowiedzialna za zorganizowanie i przeprowadzenie konkursu, gdzie głównymi nagrodami są bony na wakacje oraz na zakupy w jednej z pięciu placówek DH Tarchomin. Celem konkursu jest zwiększenie sprzedaży i lojalności konsumentów. Dodatkowym elementem promocji jest stworzenie strony Internetowej, na której klienci będą mogli znaleźć bieżące informacje dot. asortymentu w sklepach, promocji oraz aktualności.

Nowością będzie jednak możliwość robienia zakupów przez Internet.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12742

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA