Do akcji wsparcia handlu tradycyjnego przyłączyło się ponad 4 tys. placówek

Autor: dlahandlu.pl 6 października 2010 15:44

Od sierpnia w ramach akcji, zainicjowanej przez MAKRO wydawane są pakiety materiałów promocyjnych do wykorzystania w placówkach handlowych. Dotychczas akcją zainteresowało się 4190 sklepów w całej Polsce.

Właściciele sklepów, którzy zgłoszą się do programu (poprzez zakładkę „Weź udział w akcji" na www.tumieszkamtukupuje.pl), otrzymują pakiet materiałów do wykorzystania w swojej placówce, m.in. plakat informujący o akcji i tabliczkę „otwarte/zamknięte" do umieszczenia na drzwiach sklepu, a także ulotkę informującą o założeniach programu "Tu mieszkam, tu kupuję".

Z ideą programu „Tu mieszkam, tu kupuję" zgadza się także Elżbieta Suchocka prowadząca niezależny sklep w Gdańsku: - Sklepy osiedlowe są ważne dla lokalnych społeczności, bo w nich na pierwszym miejscu stawiana jest obsługa klienta. Miły i kompetentny personel to w moim sklepie podstawa. Liczą się również jakość i cena.

Pomimo iż Polacy lubią robić zakupy w małych sklepach „za rogiem", ostatnie badania pokazują, że liczba niezależnych, małych sklepów rocznie maleje o ok.10 proc.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11586

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane