Do franczyzowego projektu Delko przystępuje pięć sklepów tygodniowo

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 18 lutego 2013 10:40

Ogólnopolski projekt detaliczny Blue Stop to nowa propozycja spółki Delko adresowana nie tylko do drogerii, ale wszystkich sklepów, które w swoim asortymencie posiadają artykuły chemiczne i drogeryjne.

Przygotowania do uruchomienia projektu trwały przez cały ubiegły rok. W tym czasie prowadzono rozmowy z potencjalnymi partnerami oraz producentami.

- Opracowany przez nas model działania nie jest typowym modelem franczyzowym. To działanie partnerskie, którego celem poza pozyskiwaniem nowych powierzchni handlowych jest też, a może przede wszystkim integracja mająca na celu osiąganie wspólnych korzyści - mówi Dariusz Kawecki, prezes Delko.

W tej chwili w projekcie, Delko współpracuje z 29 partnerami, a w kolejnych 18 placówkach trwają prace związane z wizualizacją odpowiadającą standardom sieci. Imponujące jest też tempo rozwoju sieci Blue Stop. Do projektu przystępuje pięć nowych sklepów tygodniowo.

 


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12453

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane