Do franczyzowego projektu Delko przystępuje pięć sklepów tygodniowo

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 18 lutego 2013 10:40

Ogólnopolski projekt detaliczny Blue Stop to nowa propozycja spółki Delko adresowana nie tylko do drogerii, ale wszystkich sklepów, które w swoim asortymencie posiadają artykuły chemiczne i drogeryjne.

Przygotowania do uruchomienia projektu trwały przez cały ubiegły rok. W tym czasie prowadzono rozmowy z potencjalnymi partnerami oraz producentami.

- Opracowany przez nas model działania nie jest typowym modelem franczyzowym. To działanie partnerskie, którego celem poza pozyskiwaniem nowych powierzchni handlowych jest też, a może przede wszystkim integracja mająca na celu osiąganie wspólnych korzyści - mówi Dariusz Kawecki, prezes Delko.

W tej chwili w projekcie, Delko współpracuje z 29 partnerami, a w kolejnych 18 placówkach trwają prace związane z wizualizacją odpowiadającą standardom sieci. Imponujące jest też tempo rozwoju sieci Blue Stop. Do projektu przystępuje pięć nowych sklepów tygodniowo.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10467

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane