REKLAMA
REKLAMA

Do końca marca przesyłki z Merlin.pl w 500 salonikach Kolportera

Autor: dlahandlu.pl 29 stycznia 2015 14:33

Dzięki współpracy z Kolporterem sklep internetowy Merlin.pl zwiększył liczbę punktów odbioru swoich przesyłek. - Chcemy, aby do końca marca przesyłki Merlina można było odbierać w 500 salonikach i Top-Pressach, czyli w połowie sieci handlowej Kolportera - mówi Robert Szczepaniak, doradca zarządu Kolportera ds. marketingu strategicznego.

REKLAMA
Klient, który kupuje produkt w sklepie Merlin.pl, przy składaniu zamówienia może wybrać najkorzystniejszą dla siebie formę dostawy. Jedną z nich jest odbiór przesyłki w wybranym saloniku Kolportera. - Wiele osób korzysta z tej możliwości, ponieważ przy osobistym odbiorze nie płaci za dostawę - komentuje Robert Szczepaniak. - System informatyczny pozwala na bieżące śledzenie przesyłki Merlina od momentu wysłania jej z magazynu. Gdy tylko przesyłka dociera do saloniku, klient otrzymuje, poprzez SMS lub e-mail, numer zamówienia wraz z informacją, że może ją odebrać - dodaje.

Pierwsze punkty odbioru zostały otwarte w salonikach zlokalizowanych w dużych miastach. - Teraz przyszła kolej na mniejsze miasta, liczące od 20 do 50 tys. mieszkańców. Chcemy, aby do końca marca br. przesyłki Merlina można było odbierać w 500 salonikach i Top-Pressach, czyli w połowie sieci handlowej Kolportera - zaznacza Szczepaniak. - Współpraca z firmą Kolporter jest elementem realizacji długofalowej strategii integracji sprzedaży on-line z możliwościami, jakie daje szeroka sieć punktów fizycznego kontaktu z klientem. Często klient ten jest zresztą wspólny dla obu sieci, a wzajemne ich przenikanie wpływa pozytywnie na zwiększanie ruchu u obu partnerów - podkreśla.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12698

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA