PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Do końca przyszłego roku 150 sklepów Kropka w twardej franczyzie

Autor: www.dlahandlu.pl 10 października 2013 10:42

Do końca przyszłego roku 150 sklepów Kropka w twardej franczyzie

Przed niespełna czterema laty Polska Sieć Handlowa Unia S.A. podjęła decyzje o powołaniu do życia sieci franczyzowej pod szyldem Kropka. W tym celu powstała spółka Detal Polski. W tym czasie część członków Unii działała jako członkowie sieci detalicznych działających lokalnie, dlatego Kropka uzupełniła ofertę franczyzową w skali ogólnopolskiej. - Propozycja współpracy naszej formuły jest na tyle elastyczna, że cieszy się zainteresowaniem zarówno w kraju jak i za granicą - bardzo sprawnie i dynamicznie rozwija się angielska Kropka działająca w Londynie - mówi w rozmowie z portalem dlahandlu.pl Krystian Kruk, dyrektor handlowy spółki Detal Polski.

- Zarówno Kropka, jak i większość pozostałych sieci ma charakter miękkiej franczyzy. Z centralnego zakupu pochodzi ok. 15 proc. asortymentu - przede wszystkim produkty suche i napoje. Poszerzamy jednak naszą ofertę także o produkty z kategorii: nabiał, mrożonki, wędliny, chemia. Niedawno przystąpiliśmy do działań zmierzających do utwardzenia naszej franczyzy. Programem tym jednak nie mogą być objęte wszystkie sklepy. Zdecydowaliśmy więc, że twardsza odmiana franczyzy czyli taka, w której udział produktów dostarczanych w ramach centralnego zakupu wzrośnie do poziomu 60 proc., a obowiązki ale i korzyści dla detalistów będą większe, obejmie w pierwszym rzędzie sklepy należące do udziałowców Unii. Program ten cieszy się dużym powodzeniem dlatego sądzę, że do końca roku 2014 będziemy mieli 150 sklepów działających w tym właśnie systemie - mówi Krystian Kruk.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11458

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane