Do końca roku w sieci Społem będzie dostępnych 30 produktów marki własnej

Autor: Dziennik Gazeta Prawna 13 października 2011 09:24

Na przełomie października i listopada w pierwszych 500 sklepach sieci Społem będzie można kupić parafarmaceutyki i suplementy diety, m.in. witaminy i magnez pod marką Zdrowie na Lux. Do końca roku w sieci pojawią się dżemy, makarony i czekolady pod kolejną marką własną Lux oraz herbata Rooneys - informuje Dziennik Gazeta Prawna.

Jak informuje Dziennik Gazeta Prawna do końca tego roku w sieci Społem będzie dostępnych łącznie trzydzieści produktów pod marką własną. O rynek ten postanowił zawalczyć również Lidl. Marki własne ta sieć sprzedaje od wielu miesięcy, ale teraz sieć rozpoczęła poszukiwania polskich producentów gotowych dostarczać dla niego produkty, co ma pozwolić ograniczyć koszty i utrzymać niskie ceny własnych marek.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12313

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane