Dobra koniunktura dla handlu żywnością ekologiczną

Autor: dlahandlu.pl 10 stycznia 2011 10:02

- Koniunktura dla handlu żywnością ekologiczną jest dobra. Produkty eko są coraz lepiej oceniane przez klientów, a ceny jej nie są już tak dramatycznie wyższe jak jeszcze 5-7 lat temu - uważa Agnieszka Olędzka, właścicielka sieci Żółty Cesarz.

- Rynek będzie się cały czas powiększał. Najważniejsza teraz jest edukacja klientów, żeby odróżniali żywność pochodzącą z rolnictwa ekologicznego, która ma atest począwszy od producenta do finalnego produktu, od żywności tylko udającej ekologiczną. Niestety jest wielu nieuczciwych handlowców, którzy ekologiczne slogany wypisują na etykietach. Klienci myśląc, że kupują żywność ekologiczną, kupują tylko ładnie opakowaną - dodaje Agnieszka Olędzka.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10864

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane