Dobre prespektywy dla sklepów piekarniczych

Autor: franczyzawpolsce.pl 2 czerwca 2010 13:12

- Z jednej strony, spożycie samego pieczywa w Polsce w ostatnich latach zmalało, co łączy się ze zmianą stylu życia Polaków, spożywaniem większej ilości posiłków poza domem. Z drugiej - pieczywo pozostanie podstawowym i niezbędnym elementem naszej codziennej diety. Zmienia się na pewno struktura spożycia w kierunku produktów bardziej przetworzonych, prozdrowotnych, z dodatkiem ziaren - mówi w wywiadzie dla serwisu franczyzawpolsce.pl Michał Zajezierski, kierownik Działu Najmu Nieruchomości i Franczyzy w spółce Nowakowski Sklepy, która jest właścicielem sieci Gorąco Polecam Nowakowski.

Michał Zajezierski uważa, że rynek sklepów specjalistycznych znajduje się w Polsce w fazie rozwoju i rozwijał się będzie wraz ze wzrostem poziomu zamożności społeczeństwa i rosnących wymagań klientów. - Porównując go z rynkami zachodnimi, widzimy duże możliwości i perspektywy. Rozwój własnej sieci sklepów Gorąco Polecam Nowakowski pokazuje, iż klienci potrzebują tego typu placówek. Szeroki wachlarz oferowanych produktów od codziennie spożywanego pieczywa, poprzez croissanty, słodkości, kanapki i kawę sprawia, że spadek ilości spożywanego pieczywa nie ma dla nas decydującego znaczenia - mówi przedstawiciel sieci.

Zapytany, czym wyróżnia się oferta sklepów Gorąco Polecam Nowakowski na tle konkurencji, Michał Zajezierski odpowiada, że jest to system produkcji pieczywa. - Wszystkie oferowane produkty przygotowywane są w miejscu sprzedaży, co gwarantuje naszym klientom najwyższą jakość i świeżość. W swojej ofercie mamy produkty, które dostępne są tylko w naszych sklepach np. trójkąt pełne ziarno, chleb górski, ciasto czekoladowe z wiśniami, sernik z toffi. Nasza filozofia działania zakłada oferowanie produktów najwyższej jakości, a tego właśnie poszukują nasi klienci. Nasza koncepcja pozwala na sprowadzanie produktów z całego świata, dlatego proponując naszym klientom np. croissanty z Francji, gwarantujemy, że są to najwyższej jakości croissanty sprowadzane z Francji. Jesteśmy też w stanie w szybki i elastyczny sposób zmienić i dopasować ofertę do potrzeb naszych klientów. Od początku w naszej koncepcji wśród oferowanych produktów była kawa, herbata i zimne napoje jako bardzo dobre uzupełnienie oferty piekarniczo-cukierniczej.
Nowa oferta jest zdecydowanie korzystniejsza dla franczyzobiorców ze względu na to, że nakłady ograniczają się tylko do adaptacji lokalu i są uzależnione bezpośrednio od jego stanu. Jako franczyzodawca ponosimy koszty związane z wyposażeniem sali sprzedaży i dostarczamy urządzenia technologiczne niezbędne do przygotowania produktów. Jednocześnie po naszej stronie jest cała obsługa logistyczna i marketingowa - mówi Michał Zajezierski.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11686

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane