Dobry Wybór poszerza ofertę marki własnej

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 28 października 2011 14:16

Na początku listopada br. Kolporter wprowadzi do sprzedaży nowe produkty marki własnej Dobry Wybór. Będzie to dziewięć rodzajów ciastek sprzedawanych na wagę. Ich producentem jest bydgoska firma Jago. Obecnie marka własna Dobry Wybór liczy już 51 produktów.

Producentem ciastek jest bydgoska Fabryka Wyrobów Cukierniczych Jago. Do sprzedaży wejdą rurki czekoladowe z nadzieniem advocat, ciastka domowe z marmoladą, ciastka kruche z marmoladą - margaretki, kruche ciastka maślane, wafle w czekoladzie przekładane kremem, rurki nadziewane kremem śmietankowym, kruche ciastka iglaki, wafle przekładane kremem kawowym i kruche ciastka brydżowe.

Przypomnijmy, że we wrześniu br. do oferty Kolportera weszły trzy rodzaje owoców w puszkach, sprzedawanych pod marką Dobry Wybór. Są to ananas w kawałkach (565 g), ananas w plastrach (565 g) i brzoskwinie połówki (820 g).

W swojej ofercie dystrybucyjnej Kolporter, pod znakiem Dobry Wybór, ma również ogórki konserwowe i koncentrat pomidorowy, pasztety, dżemy (4 rodzaje), makarony (5 rodzajów), gołąbki, pulpety, klopsiki, fasolkę po bretońsku, konserwy mięsne i warzywne, flaczki w rosole, dwa rodzaje musztardy, a także orzeszki solone.

Produkty marki Dobry Wybór są dystrybuowane przez Kolportera do osiedlowych sklepów sieci własnej, która podobnie jak marka nazywa się Dobry Wybór, oraz w tradycyjnym kanale sprzedaży

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10763

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane