Dobrze sprzedają się małe napoje impulsowe

Autor: dlahandlu.pl 29 lipca 2010 11:36

Rynek niegazowanych napojów typu impuls dynamicznie się rozwija. Napoje bez gazu, w butelkach o małych pojemnościach (0,33 l, 0,4 l i 0,5 l.) stanowią 48 proc. rynku wartościowego napojów niegazowanych PET, podczas gdy duże pojemności (1,75 - 2 l) - 39 proc. rynku.

Podobne proporcje pozostają zachowane w przypadku sprzedaży ilościowej - napoje w małych opakowaniach to 45,4 proc. rynku, a w dużych 39 proc.

Rynek napojów niegazowanych w Polsce ma wciąż duży potencjał, dlatego Hellena już w poprzednim sezonie wprowadziła do swojej oferty napoje premium z 20 proc. zawartością soku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10912

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane