REKLAMA
REKLAMA

Dostępność do serwisu kluczowa przy wyborze oprogramowania

Autor: dlahandlu.pl 21 maja 2010 10:05

Potencjalny nabywca oprogramowania dla sklepu w głównej mierze powinien się kierować swoimi potrzebami i sprecyzować do czego mu taki program potrzebny. - Następny krok to opinia innych użytkowników, a także dostępność serwisu (również lokalna) - uważa Włodzimierz Klunder, właściciel bydgoskiej firmy InfoFast.

REKLAMA

- Decydując się na informatyzację sklepu trzeba mieć świadomość, że awaria systemu w znacznym stopniu paraliżuje działalność placówki, dlatego kompetentny serwis jest bardzo ważny.

A cena? Nie gwarantuje oprogramowania wysokiej jakości. Są programy wartościowe za 500 zł i słabe za 5000 zł. Wiadomo, że sklep duży, czy sieć sklepów powinna iść w kierunku systemu scentralizowanego, umożliwiającego utrzymanie wspólnej bazy i realizowania polityki globalnej firmy - podsumowuje nasz rozmówca.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4341

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA